back to the country


Hello! Här sitter jag då i Älvkarleby, ringde mina släktingar igår kväll och akutbokade en biljett upp hit tills i eftermidags, var tvungen att komma iväg av personliga skäl. Min kusin är hos sin pappa så jag är ensam här hos hennes mamma nu,men det är soft, jag vill bara ha lite lugn och ro. Har kollat på en rysare med min morbrors fru, vad dte nu gör henne (är dålig på sådant där) vi såg från andra sidan tror jag att den hette, den var väll okej bitvis men lite överdriven. Nu sitter jag här, funderar på att kolla på en till film innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska jag iaf åka in till Gävla och träffa kusinerna, på lördag skulle jag och Sofie kanske på skumparty? Haha festa med lantisar är alltid lika kul ;)

Jag har förlängt håret också :D jag har clips, som man sydde fast i löshåret så jag stack mig 3000 gånger i fingrarna så jag kan inte skriva mer. Men jag är glad ialla fall :D

WANNA GET AWAY //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan man få se en bild på håret? :) Miss you!

2008-01-03 @ 00:58:59
Postat av: Hanna

Jag tror inte att mina kusiner har ngn usb sladd till min mobil, där har jag någon bild, men jag kan se vad jag kan göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback