Lista

Förlåt men sånna här listor roar mig :)


STEG 1
Skostorlek: 37
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: absolut

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta converse <3
Rädsla: hehe... Höjder, flyga, trånga utrymmen, sitta fast, mörker, vara ensam, sår, stora maskiner, sjöar, och så vidare, dte här skulle kunna ta hela natten xD
Målsättning: Få en lyckad kariär och ha någon som älskar mig.

STEG 3
Första tanken då du..:
vaknar: *knullaminfisringjävlafittkukshelvettesanusklådasjävlapissskit*
innan du..
somnar: Aaah, lycka...

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola ffs
McDonalds eller Burger King: Donken for life ;)
Adidas eller Nike: ADIDAS
Lipton Ice Tea eller Nestea: båda suger
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du? alldeles lagom för mycket
Sjunger du? inte utan alkohol
Duschar du varje dag? yes
Röker du? har gjort, men inte nu.
Gillar du skolan? skolan kan knulla någons anus
Tror du på dig själv? inte någonstans
Kommer du överens med dina föräldrar? till och från...nej...

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: for sure
Rökt?: nej ciggaretter är snusk
Shoppat? Japp :)
Ätit en hel ask müsli?: hata musli
Ätit sushi? Rå mat är för gräshoppor
Stått på scen? inte vad jag minns xD
Skejtat: som sagt inte vad jag minns...
Bakat?: haha för mycket ^^
Stulit något? nope, jag är duktig flicka


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? hehe...neeajjeej...ja...
Blivit kallad hora? många gånger :S
Blivit nerslagen? nope, jag är för skräckinjagande xD

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Benjie, mellannamn Valentine
Hur vill du dö? På en strand rik och glad
Vad vill du bli när du blir gammal? hurtig och cool

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: sorgligt nog bara en.
Antal CD-skivor du äger: ehm... sju kanske?
Antal piercings: i naveln :)
Antal tatueringar: tyvärr ingen...
Hur många gånger har du varit med i tidningen? räknas mitt i Huddinge? xD
Antal saker jag ångrar: alldeles för mycket

HOPE YOU ENJOYED //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback