Tillbaka till civilisationen



Då var man påväg hem igen då, känns som tiden har gått sjukt fort. Jag tar bussen härifrån ett och är hemma typ tre, jag ser inte fram emot att komma hem... Men ikväll kommer Al över och vi ska kolla på Victoria secret fashion show, I lööv it :D Så det blir nice, jag trodde att vi började skolan imorgon men vi har tydligen studiedag så det är skitskönt. Jag har inte hunnit ställa om dygnet än, det är omöjligt att somna innan två och gå upp innan halv ett.

Igår var vi ju på skumdisco, dte var skitkul men Sofies kille kom och dampade, det sög. Men annars var det nice, jag älskar att dansa, men det var lite jobbigt med sliskiga turkar men men.

Nu kommer min mormor över och fikar, hon ville träffa mig innan jag åker hem antar jag, jag är så sjukt trött jag kommer däcka såfort jag sätter mig på bussen :)

LOVE TO PARTY //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback