Babbelicious

Hm. Här sitter man i skolan och känner att man gör så mycket meningsfullt av sin tid. Ha. Ha. Ha. Hanna klagade just på mig för att våran blogg är så ful. (?) Paaallaaa... Hon har inga skills så jag måste fixa den och det tar hundra timmar och det blir alltid DÅLIGT. Avföring.

Jag längtar så sjukt mycket till gymnasiet. Om jag kommer in på estetprogrammet och vet att jag har dans på schemat varje dag så kanske jag kommmer tycka att det faktsikt är roligt att gå till skolan. Apropå gymnasiet, jag har solo jag måste få ihop till intagningsprovet på Södra Latin. Jävla vad jag är förälskad i den skolan. Satt helt fastklistrad i danssalen på Öppet hus, alla var så sjukt duktiga där och allt de gjorde var så vackert och inspirerande. De har mycket dansgestaltning och improvisation och det gillar jag. Jag vill verkligen gå där. Fast om jag inte kommer in har jag STEG som andrahandsval och där vill jag egentligen också gå. AH, hur fan ska det gå med min framtid egentligen? Den som lever får se.

TAKE YOUR TIME / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Al

Jag måste få se din dans när du är klar med den!:)
Btw så har jag skaffat en blogg! woho.. Men den är skit tråkig och patetisk. Och farmförallt ful! Hehe :) Du får hjälpa mig fixa den:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback