Happy New Year from Cambodia

Sagas 2007...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig riktigt fattat grejen med nyorsloften, jag har aldrig haft nogra. Dessutom skulle jag inte lyckas holla dem ando.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Naej.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, thank god.

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Kambodja och Vietnam.


6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Jag har saknat.. en person lite grann, men jag tror inte den fattar det.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inget specifikt datum, men jag kommer alltid minnas resan genom Kambodja. Det gor ont att se fattigdomen med sina egna ogon och den kanslan kommer jag aldrig glomma.

8. Vad var din största framgång 2007?
Haha. Mina betyg antar jag. Om det nu gills.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Moppeskador haha, inget allvarligt dock. Och ja, sjuk har jag blivit po de mest opassande tidpunkter, som vanligt.


10. Bästa köpet?
 Min snowboard! :D Och mina linser.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Dansen.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja. Massa grejer. ;)

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Don't worry be happy <3<3 HAHA nej jag venne... :P

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Vogat ta mer risker och utnyttjat terminskortet po Danscenter lite mer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Atit onyttiga saker. Hehe, nej det ar inte sant, jag njot av varje pommes frites som jag har svullat i mig. Nej men allvarligt, jag onskar att jag hade gjort mindre saker hela tiden. Eller nej, det gor jag inte. Egentligen onskar jag mig bara lite mer tid so jag slipper stressa so javligt.

17. Hur tillbringade du julen?
Po en strand po Phu Quoc i Vietnam. Kakade pizza till middag och njot av att slippa fira julen so som man moste hemma i sugSverige.

18. Blev du kär i år?
...nej, det vill jag inte posto.

19. Favoritprogram på TV?
Lost. That '70s show. Grey's Anatomy


20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Men ja, en aning.

21. Bästa boken du läste i år?
Oj. Jag minns inte. Har last mycket bra bocker i or.

22. Årets bästa film?
Basta filmer jag sog i or var nog The Prestige.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Ot gaspazo, hur det nu stavas, och vofflor hemma med familj och vanner.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm, antagligen.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ojamn. Jag har ingen stil. Satt po mig det jag tyckt sett fint ut. Typ.

26. Vad fick dig att må bra?
Dansen, mina systrar och mina vanner. Och McDonalds.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Angelina Jolie, alltid.

28. Vem saknade du?
Klara, Klara, Klara, Klara, Klara, Klara, Klara, Klara... Och det lar jag fortsatta med i flera or. Men just nu saknar jag i princip ALLA hemma ockso. Jattemycket!!! Puss po er!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag tycker du får ta och komma hem nu! Fem veckor har gått! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback