Honey, I'm home

Jag har precis satt i mina linser för första gången och Jeeeezuz! Kan man verkligen se så här bra? De ger mig bättre syn än mina glasögon. Jag har ju värsta supersynen nu ju! Det känns såklart lite konstigt, men bara ytterst lite. Snart har jag vant mig och då kan jag äntligen leva som en normal människa, utan att behöva skämma ut mig för att jag inte ser någonting. 

Oh, yes. Jag är hemma i Sverige nu. Äntligen! Har längtat som faan för att få komma hem den senaste veckan. VI kom hem vid nio igår kväll, vilket motsvarar klockan tre på morgonen thailändsk tid. Sen kom jag inte i säng förrän vid halv ett svensk tid, vilket alltså var vid halv sju på morgonen för mig. Ändå lyckades jag ta mig till skolan imorse!
Det var så härligt att träffa alla igen, fan vad jag har saknat er! <3 :) Jag var väldigt lycklig där på förmiddagen, meen den lyckan var som bortblåst på eftermiddagen. Jag har ju inte saknat skolan och jag har definitivt inte saknat alla idioter som finns där. Tråkigt nog är de ändå en del av mitt liv och det lär dom vara under de närmaste tjugo veckorna. Men sen är det sommar och då slipper jag dem, yeeey! :D 

NICE BUT COLD / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åhh, du är hemma nu!! :D Måste prata med dig på msn, snaaaart! Kul att du är hemma igen.:P Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback