Shop til' you drop

Oh, jag har nog aldrig shoppat so har mycket i hela mitt liv!! :o Idag var sista shoppingdagen, pappa orkar inte mer, hehehe.

Jag har kopt
ett par flipflops,
ett par skor i conversestyle,
en troja,
fyra linnen,
fyra klanningar,
fyra par trosor,
en t-shirt,
en halsduk,
ett par dansbyxor,
ett par shorts,
ett par badbrallor,
tvo adidasjackor,
en vaska,
tvo kajalpennor,
ogonskugga,
hortofsar,
horspannen
och monadslinser for tolv monader plus linsvatska

Sen har jag kopt presenter, mest till Kajsa, for det ar so synd om henne som ar ensam hemma
tre vaskor,
tvo ryggsackar,
ett par flipflop,
en t-shirt,
en serietidning,
hortofsar,
ett horband,
godis,
och postits i form av chips i en pringlesburk...


Allt detta till den otroliga summan av ca 1300 svenska kronor. Jag alskar Thailand, det ar so billigt! <3

NOT THAT EXPENSIVE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Hanna

1300 kr?! :O två adidasjackor?! aaough... Jag vill också, men jag ska åka tll Thailand nästa jul så jag är glad :D Kom hem nuu!! Jag saknar dig :(

Postat av: Nadja

VÄLKOMEN HEM KOMPIS! :D:D

2008-01-14 @ 17:34:53
URL: http://junnarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback