Weekends <3

Låt mig försöka sammanfatta helgen! Ja, försöka, jag är äckligt dålig på att fatta mig kort. 

Fredag: Kvällen spenderades hemma hos en viss gammal vän tillsammans med runt hundra personer till. Det började sjukt najs med en massa favourite människor som jag inte har träffat på nästan två månader och några som jag inte har träffat på evigheter. Jag var glad och uppåttjack. Tills det blev en smula kaotiskt och slutade med blåljus, bortappad iPod och stulna mobiler och vodkaflaskor. 

Lördag: Åtevände till fredagens partypalace och hjälpte till att städa. Allt var turligt nog väl. Bärandes på en sopsäck fylld till brädden med tomburkar kände jag mig som en alkis. På kvällen, Singstar <3 

Söndag: Sittandes i ett iskallt arbetsrum har jag nu suttit och skrivit uppsatser och engelskauppgifter med stelfrusna fingrar sedan klockan 12. Jag behöver inte säga något mer, ni förstår nog hur kul jag har det.

 Imorgon måndag: Jag kommer önska att jag och min säng på något magiskt sätt har vuxit fast i varandre så att jag inte kan komma loss för att ta mig till den betong- och glasklump som jag tvingas kalla min skola. Jag kommer att svära högt när jag inser att min önskning inte har gått i uppfyllelse och sen kommer jag gå omkring hela dagen och längta efter nästa helg. 

THE UNBEARABLE TRUTH / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gillar den sammanfattningen! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback