Frusen juice

161419-190

Jag älskar ju apelsinjuice, det är i princip det enda jag faktiskt, på riktigt, är beroende av. Förra sommaren när det var så här fittvarmt som det är nu fick jag den geniala idéen att jag skulle frysa in apelsinjuice i iskuber. Det blev succé och jag utnämde mig själv till géni. Idag bestämde jag mig i alla fall för att upprepa detta fantastiska påfund, och nu ligger det juiceisbitar och väntar på mig i frysen! :D
Bilden är från juni förra året.

LOVE MY IDEAS / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag ska göra detta någon gång i sommar. vi måste göra det på koholma eller efter någon dag när vi jobbat hårt! ;D

Postat av: Saga

hahaha självklart! :D Men ann slängde alla mina juiceisbitar för att hon trodde att det var max som hade gjort dem :(

2008-05-11 @ 20:00:54
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback