Ja, jag lovade ju

I onsdags var det valborg. Jag vaknade upp på morgonen och trodde att det var fredag, vilket det ju på sätt och vis var. Kvällen började i alla fall hemma hos Patricia, där vi träffade lite folk och chillade loss. Sen åkte vi till Huddinge Centrum och vidare till Solgård, varför vet jag inte, för där var det helt dött. Så vi fick promenera hela vägen tillbaka. Det slutade i alla fall med att vi hamnade hemma hos en Fredrik, och sen fick jag hem som vanligt för att nattbussarna är idioter. Kom hem efter två någon gång.

Igår var det första maj. Självklart demonstrerade jag då. Gick med min syster Kajsa i år igen, för ingen annan verkar intresserad längre. Jo, Alice, men vi lyckades missa varandra på någon konstigt jävla sätt, så hon hann inte med tåget. Demonstrationståget alltså. Det är alltid lika kul att demonstrera, och att skrika. Stackars min hals säger jag bara haha. Köpte en t-shirt också, och fick en syndikaliststjärna av Kajsa, eftersom jag alltid tappar bort min.
Senare på kvällen hade jag lite chics över. Vi tittade på El Labyrinto Del Fauno, som alla tyckte var awesome. Alla förutom Alice drog runt tolv.

Nu är det morgonstund har guld i mund för hela slanten. Nejmen, Al står här och gräddar american pancakes som en annan housewife och snart ska vi käka dem till frukost med tända ljus och allting. Mys. Resten av dagen är vigd till städning och pluggning.

GONNA BE FUN / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

Postat av: Elin

Varför skriver inte du Hanna? Saknar dina inlägg.
Saga du sköter dig bra :) haha

2008-05-02 @ 23:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback