måste förresten göra någonting åt bloggdesignen...

Jag måste erkänna att jag inte var så sjuk idag faktiskt. Men det var jävligt skönt att vara hemma ändå. Orkade dock inte ta tag i allt som behövde vara klart idag, men vaffan... Shit happens. Har suttit och kollat på film och käkat apelsinoch druckit te och oboy  istället. 

Imorgon är det visst nationella i matte första lektionen. Det tycker jag är trist för jag visste inte det så jag är helt oförberedd. Men det är bara att bita ihop och köra på. Full fart. Kommer sänka mitt betyg i matte jag också men whattahäck. Shit happens visst flera gånger.

Ska inte ta upp mer av er dyrbara tid, borde egentligen gå till sängs nu faktiskt, som sagt, nationella imorgon klockan åtta. Lycka till alla niondeklassare där ute!

SEE YOU TOMORROW / Helgonet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback