Vilket jävla ös alltså

Det har hänt nåt bajs med min bebis. Den vill inte ansluta till internet, så jag får använda vår stationära mac istället. Det suger. Min bebis är bäst, jag vill leka med den och ingen annan. Men jag vad gör man...

Jag har ju gått och blivit förkyld här dåra. Någon har murat igen mina näsborrar med någon slags gul, slemmig massa som har satt sig som cement. Ingenting kommer ut och ingenting kommer in. Och mina ögon har blivit två rödsprängda vattenfall. Och nej, det är inte pollen. Det är bara min tur att bli smittad av vårförkylningen. Trist. Ganska olägligt kommer det också, måste jag säga, men det gör det ju alltid. När man har som mest att göra såklart. Fast jag har ju alltid mest att göra ändå..så... ja. 

Hare najs i helgen people.
   CAN NOT BREATH / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback