Bråttom, bråttom!



Pust! Igår somnade jag inte förens halv ett, och det kanske inte låter ås sent för er nattugglor men jga är en mycket kvällstrött person, och med tanke på att jag går upp klockan 6 varje vardag så måste jag sova vid denna tidpunkt! Men eftersom min katt var lite ledsen i ögat var hon tvungen att sova med mig, och katter har en förmåga att ta upp en hel säng själva. Hon lägger sig i mitten av sängen, niter mig i tårna, slickar mig i ansiktet och klöser sönder mina bröst! YEY!
Så jag var helt slut när jag gick upp klockan 6 imorse, as usual. Klockan sju var jag tvungen att springa till min älskling Lollo och hämta ridskor och chaps, eftersom jag skulle rida på kvällen. Sedan sprang jag till Huddinge centrum och hann med nöd oh näppe med bussen till skolan. Jag har inte hunnit sminka mig och får göra dteta inee på toan. Jag är en känslig person och en stressig morgon kan pajja min dag! Och detta följdes av åtta timmar i skolan. Sen efter skolan skuttade jag hem till D och hann vila lite, sen bar det iväg igen till stallet där jag red för första gången på 6 månader! Jag älskar att rida, jag mår så bra utav dte jkag förstår inte varför jag slutade... Så ja nu kanske jag börjar igen!

Nej men hoppsan vad klockan är mycket numåste jag duscha bort häst stanken inna LOST börjar! <3

I´M TOTALY LOST //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: 50 är väl ändå inte lite? Vet många i min längd som väger mindre. Och det ser inte så jätte SMAAALT ut..

Postat av: Kenza

svar: Okej, det är väl olika från person till person. :) Vet att jag är underviktig, man "ska" ju väga runt 57 kg i min längd.. Men jag tycker inte att jag ser underviktig ut överhuvudtaget. =P Mjo ja har väl pinnsmala ben & armar, kanske är det? =P

2007-04-11 @ 22:46:32
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback