Brr kallt!

Idag har varit en mycket trevlig dag :D Jag vaknade upp vid 11 tiden och parkerade min rumpa i soffan och kollade glatt och muntert på lite sex and the city, samtidigt som jag åt frukost. Vid 12 tiden tyckte jag att dte var dags att göra någonting, dte var ju 21 grader ute!! Så jag kom på att jag måste göra mina behövande inköp av toffsar, hårspännen och diadem, som en räddare i nöden för bad hairdays. Som det var idag!

Sen träffade jag på lilla Helgonet i Huddinge centrum, hon skulle hurta sig och dansa lite, själv tyckte jag att jag hade varit hurtig nog och tog bussen hem igen. När jag kom hem kom även Dennis strax inpå och skulle lämna sina grejjer till Åre, och ja lämna sig själv också. Och vad ska man göra en underbar dag som denna om inte spöa skitgrannungarna i basket :P  Och fyfan säger jag bara jag ägde dom allihopa, jag vann när jag körde ensam mot Dennis, Tobbe, Isak och Garbriel XD Varför kan jag inte vara såhär bar på basket i skolan när vi får betyg XO Jag träffade fan korgen varje gång från 15 m avstång! OOH jag är grym!

Och ja dte var sjukt varmt! Men jävligt kul, ungarna fattade inte riktigt det där med att man  inte ska tackla och motarbeta sina lagkamrater XD Och som alltid ( En störning från Sophie)  kommer jag alltid på dom mest korkade ideerna...Ja, dte är 14 april, dte snöade för 3 dagar sen, nu åker vi och badar i gömmaren! Och ja dte gjorde vi, fuck Dennis hoppade i först. Jag viste att det skulle vara kallt, men den där kylan var obeskrivlig, jag fick en sån jävla chock!Lungorna blev lika stora som apelsiner..usch!

Men, men dte var kul ändå, alla på stranden garvade åt oss för at vi var så jävla korkade ; )


OOH IT´S COLD! //Krullet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback