Det är kris

Som så många andra människor har jag ett par större kriser i livet. ( OBS! Endast ytligheter! ) 
Det ena är att jag har tappat mitt puder i golvet för många gånger så att det har blivit helt pulvriserat. Det är inte alls kul då halva innehållet ramlar ner på golvet, i handfatet eller dyligt varje gång jag öppnar det. Tyvärr har jag inte heller råd att köpa nytt puder, för att jag har en snowboard att betala av och har ätit för många McDonaldsglassar. Jag måste nödvändigtvis ha mitt puder, för min hy är allt annat än fläckfri, och då syftar jag inte på mina fräknar. KRIS!

Det andra är att jag igår morse märkte till min stora förskräckelse att jag har glömt min plattång på hotellet i Storlien. Det var enormt dålig tajming där, då mitt hår var en enda stort fluffkrullruftkatastrof. ( Jag trodde att det skulle bli snyggt! ) Så jag fick totalpanik och var nästan nära till tårar... jag okej jag överdriver liiite, men jag trodde typ att jag skulle dö! Min granne kom lyckligtvis till undsättning, och hennes plattång ligger tryggt och vilar på mitt golv vid tillfället. TACK <3 Men hur ska jag göra resterande dagar av mitt liv? Jag har inte pengar till en ny plattång, och jag har inte ett hår som klarar av att var utan plattång en längre tid. KRIS, KRIS, KRIS!

Sedan har vi också det stående krisen, den som ger mig ångest och får mig att kallsvettas. Och det är porjektarbetet i Svenska. Jag har material att lämna in, men jag vill inte lämna in det, för jag är inte stolt över en endaste liten rad jag har skrivit. Min Svenskalärare som säger att jag måste försöka vara nöjd med det jag åstakommer, men jag kan inte!! Det hör arbetet oroar mig så mycket för att jag så äckligt gärna vill höja mig till ett MVG i Svenska. Om jag har förstått rätt så var det väldigt nära att jag fick det till jul, men nej. Så då måste jag bevisa att jag är en duktig skribent med potensial och oändliga ambitioner! ( Men som ni ser kan jag tyvärr inte stava -.-' ) Jag är i princip klar, ska bara skriva ett förord och en arbetsplanering, sen ska jag bara sätta ihop det hela. Det kommer ta tid >.< Det är bara runt två veckor kvar till dead line. Jaja, vi får se hur det går med det.

Nu måste jag typ springa till skolan. FAN.

NOT PROBLEM FREE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Sandra

För att jag gillar stan. Och sedan jobbar & går jag i skola i stan, så det är närmare att åka direkt efter skolan till ett pass. Plus att det finns flera lokaler att välja på - så det finns alltid ett pass som funkar med tiden :)

Postat av: sara

jag lider med dig och plattången. Skulle aldrig klara mig utan min.
oc jag har också en svenskaanalys som ger mig panik. MVG here I come..

2007-04-11 @ 12:22:25
URL: http://siigurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback