Glad påsk my ass!

Firar folk verkligen gammal hedlig påsk längre? Jag vet att våran lilla familj inte gör det i alla fall. Eller traditioner förutom födelsedagar, julafton och krig dygnet runt har börjat tona bort i våran familj. All glädje i dessa små högtider är otroligt överskattade tycker jag. Jag tycket att påsken är otoligt jobbigt och onödig, det är bara sjukt irriterande med alla dessa röda dagar när allt är stängt. Jag menar vem faan uppfann långfredagen?! en dag där alla ska ha ovanligt tråkigt och sitta och stirra sig blåa på minutvisaren. Usch och blä.

Nej men vi firade faktiskt lite påsk i alla fall. Ja på vårat sätt. Det blev inga påskägg eller något sådant löjligt skit, eller ja jag fick ju i alla fall en påsk-påse  THANK YOU JESUS! Hur skulle jag ha kunnat överleva utan detta vidriga godis som jag inte tycker om?! You tell me, cuz I for sure don´t have a fuckin´clue!

Min påsk gick ut på en "liten" middag hemma hon min kära farmor. När vi säger liten middag i våran familj menar vi den största, fetaste jävla amerikanske påskbuffén ever! Och vi är en skara sorgliga människor ska jag säga er! Det här gott fiolk är min släkt på min pappas sida ( Den lite mer ädlare sidan av släkten) XD Nej förlåt kära norrlänningar och lantisar där på "the dark side."
Ja iaf vi var: Två homosexuella människor ( min morbror och hans pojkvän, och tro inte att jag har något som helst emot homosexuella människor, ja dte skulle vara lite konstigt eftersom jag är bi.) Min andra morbror som är svensk mästare i poker som hanlärde sig på internet, och 2 månader senare satt han på flyget till LA. Hans fru som är lite ja, jag har satt en diagnos på henne som lyder en smärre och lättare form av borderline, henns humör är ntingen uppe i taket eller nere vid helvettets portar. Men hon är oftast en mycket glad person! Och hennes förstfödda barn som är 10 fyllda år är en mycketb intelligent och trevlig unge måste jag säga! Dock har han för korta hälsenor så ahn kan endast gå på tårna. Deras sistfödda barn på 8 fyllda år, ä en mycket nej, extremt livlig och speedad person, jag har gett honom en AD/HD diagnos. Men han är skitsöt han är blond och har stora blåa ögon!  Min farmor som har levt i Amerika i stort stet hela sitt liv ( Därav den feta amerikanska buffén) kan inte prata svenska helt flytande så hon pratar typ svengelska ibland. Min farmor är en sjuk jävla pysseltant! Honhar ett ehlt rum fullproppat emd pysselgrejjor, när jag var liten åkte jag ochbodde hon henen innan varje högtid och pysslade! Det var tider det :)  Min farfar är en underbar person han med, men han har inte riktigt efter 60 år förstått hans gräns när det  gäller alkohol intag ^^ Och att man dricker en massa snaps  på MIDSOMMAR inet påsken, så han satt glatt och hällde i sig snaps.

Min familj ska vi inte ens tala om här!


Men nej jag förstår inte meningen emd påsken, Jesus dog, återuppstod typ dog 3 ggr til...Kan han inte bara nöja sig emd att dö en gång, hur jävla mycket uppmärksamhet vill ahn ha egentligen. Nejmen hoppsan! är det inte Jesus som kommer traskande här på uppfarten?! Jo ta mig fan! Det var det! Han har återuppstått igen, Hallelulja! Om ni ursäktar mig ska jag gå och be om en autograf!

-JESUS?!


HOLIDAYS FOR JESUS!  // Krullet.


Kommentarer
Postat av: Saga

AMEN!

2007-04-10 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback