Gröna lund in my fjortisheart...



Ja det är sant. Jag älskar gröna lund, jag älskar att vara där, jag älskar att träffa folk där jag älskar ALLT som har med grönan att göra.  Jag älskar minnena från grönan sommaren 05. Suck,ja men den bittra sanningen är att INGEN utav mina nuvarande kompisar tycker om grönan! Vad är problemet?!
Jag måste såklart åka till grönan i sommar, med vem vettefan men. Jag vil åka den här nya Kvasten eller vad den nu heter. JAG VILL BARA ÅKA TILL GRÖNA LUND!

Jag är en fjortis, jag älskar grönan och jag är stolt över det XD


IT´S MY THING //Krullet ( So let it go)

Kommentarer
Postat av: Sophie

höhö jag diggar grönan supaahh jerk

Postat av: Miranda

Åhh, det stod ju om Kvasten på McDonalds förut X] På brickorna :D
... fast det är typ ingen mening när jag åker till grönan, för jag åker ingenting, jag bara står nedanför och tittar på ^^''

(FÖRRESTEN ÄR JAG JÄTTEDUKTIG FÖR HEJ JAG LÄSER! 8D)

2007-04-28 @ 15:12:16
Postat av: Anonym

Åhh, det stod ju om Kvasten på McDonalds förut X] På brickorna :D
... fast det är typ ingen mening när jag åker till grönan, för jag åker ingenting, jag bara står nedanför och tittar på ^^''

(FÖRRESTEN ÄR JAG JÄTTEDUKTIG FÖR HEJ JAG LÄSER! 8D)

2007-04-28 @ 15:12:25
Postat av: Miranda

Nej, prutt >:o Dumma gris, den skulle ju bara komma en gång ;o

2007-04-28 @ 15:12:44
Postat av: Hanna

Miranda: Haha varför? Man ska ju inte vara en fegis, då är dte fett tråkigt XO

2007-04-28 @ 17:20:59
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Hanna

Sophie: oh mah gooosh! then i think we should go there this summa aaaiiight?!?!

2007-04-28 @ 17:22:08
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback