Harry Potter in my heart

Ja, alla HPnördar där ute, jag skriver om HARRY POTTEEER!! Yeey! Nej men, jag längtade efter HP idag och kollade upp lite info om kommande bok och film. Visste att de skulle komma ut i sommar men nu har jag fått reda på datum också.

Harry Potter and the Deathly Hallows kommer den sjunde och sista boken att heta. Den släpps den 21 JULI!!! (Någon som vill köa med mig? ;]) Det går många rykten om vad som händer i boken, tänker inte dra upp några här, det blir för mycket. Men man vet att sista ordet kommer att vara "ärr", för det har J K Rowling själv sagt. Men det visste typ alla redan. Jag längtar som in i helvete!!! Hoppas den är feeet som som fan och jag hoppas att jag inte läser ut den på fyra dagar som vanligt. Men det är så svårt att låta bli! :o

                 HTOTP
Harry Potter and the Order of the Phoenix kan man hämta mer information från, inte minst bilder! Filmen har premiär den 13 JULI!! Båda samma månad, yeey! ^.^ Alla gamla skådisar är samma, så vitt jag vet. Lite nya ansikten får vi även se! Här nere ser vi (förutom Harry-Cho-hångel, aaw!) Susie Shinner som Lily Evans, vilken glad en. Den blonda, söta lilla saken är Luna Lovegood, spelad av Evanna Lynch. Jag som har föreställt mig henne ganska ful och skabbig, men icke. Sist men inte minst har vi Imelda Staunton som Dolores Umbridge. Henne har jag också föreställt mig mycket, mycket fulare. Tss... Jag längtar efter att få se alla andra nya karaktärer, som alla unga Marodörer till exempel. Ah!! Låt det bli juli snart, snart, snart!
 161419-67

HP NERDS UNITED / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill köa med dig!! Jag älskar böckerna och filmerna ;D

2007-04-18 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback