Jaaa!

Det blev inte så stressigt idag ändå. Svenskan klarades av ganska snabbt, jag skulle bara skriva ett förord. Fuskade lite där och använde mig av ett gammalt blogginlägg. Men bara lite. Hade i princip skrivit klart matte- slash idrottuppsatsen redan, men den var snuskigt dålig så jag hade tänkt göra om den, eller i alla fall förbättra den lite. Men så bestämde jag mig för att det var hopplöst och att den inte går att göra någonting åt. Så jag skrev en liten sammanfattning och sen fick det vara klart. Jag behövde alltså inte tillbringa hela söndagen med skolarbete! Yeey! ^^

Istället lekte jag med mina vänner, vi åt glass och vindruvor, satt i gröngräset på en filt och pratade, njöt av värmen och solen. Det var så häääärligt!! Jag ääälskar våran! Låt det vara så här varmt JÄMT! :]

IT'S GETTING HOT / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback