Jag är en nyvaken stackare

                    161419-65

Mamma väckte mig idag och meddelade till min stora förskräckelse att klockan var halv två. Halv två! Hur fan har kunnat sova så länge? I det här huset? Med brorsans hemska, hemska hiphop musik på så hög volym att väggarna vibrerar? Med femtioelva barn ute och leker på våran gnisslande studsmatta? Ja, det är helt sjukt. Jag skulle ha dragit upp persiennerna igår när jag gick och la mig, så jag hade vaknat av solljuset. För jävlar, vad fint väder det är ute. Underbart. Det är ju väldigt tråkigt för mig då att jag inte kommer hinna vara ute någonting idag. Har nämligen en massa skolarbete att göra. Det måste i och för sig inte vara klart till just imorgon, men det känns bra om jag har det så färdigt som möjligt i alla fall. Har ett matte/idrottprojekt som är riktigt jobbigt och riktigt tråkigt, men jag vill ha det klart till imorgon så jag kan koncentrera mig på Svenskan. Yepp, så är det. Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. 
Ha en najs söndag, vänner och kamrater!

GOD DAMN SCHOOL / Helgonet (P.S det är något skevt med bloggen idag, det står att detta inlägg postades 12.24, vilket INTE är sant. Det postades halv tre ungefär.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback