Jag är sjuk

Idag har jag sovit och sovit och sovit. Kvart i ett gick jag upp, åt frukost, satte mig framför datorn i typ fem minuter. Sen har jag suttit och läst Harry Potter och Fenixorden resten av dagen. Det går segt, men ändå framåt. Tänkte ta mig igenom den och Halvblodsprinsen innan Deathly Hallows kommer ut i sommar. Jag kan ju liksom inte komma ihåg allting som har hänt, men vill inte vara helt lost sen.

I skolan har jag missat en skrivning och ett glosförhör. Ska jag gå till skolan imorgon? Tror inte det, men det är inte bra att missa torsdagar. Vi ska tydligen ha musik hela eftermiddagen imorgon, och svenskaprojektspasset ligger på torsdagar. Ja, det är mycket, men jag kommer inte palla gå till skolan imorgon, orkar inte vara där och koncentrera mig, det går inte med mitt huvud just nu. Det är liksom för tungt, för tjockt, för trött för att orka tänka. Men vi får se hur jag mår imorgon. Måste ändå ta mig till skolan på kvällen, för jag har utvecklingssamtal halv åtta. Kul. Nej, men helt seriöst, jag tycker att det är kul med utvecklingssamtal. Vill höra mina omdömen! Vill få betygen bekräftade av min mentor. Vill höra vilken fantastisk elev jag är! Hahaha, nej, men alltså... ja.

FUNNY SHIT, DUDE / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback