Jag ville ju ha den där tröjan på HM...

Jag säger bara: SAY WHAT?! Jag hade blivit rånad på min bok ( I en klass för sig - Curtis någonting :P  ) av min kära mamma och jag måste läsa innan jag somnar. Så då kom jag på att jag har en massa gamla tjejtidningar hemma. Så gick jag och tog en SOLO tidning och satte mig och läste. Det är skrattretande hur jag faktiskt gillade sånna här tidningar förut, dom är så patetiska. Hela tidningen består av helt sjuka repotage, texter och test. Det är seriöst helt sinnesjukt. Tex ett test hittade jag som går ut på att man ska få reda på "om man ska få sex ikväll" som om att ett jävla test kunde berätta det. Enligt det här testet är det enda du behöver göra är att "ha på dig minst 2 heta nyinköpta plagg, raka benen och ha på dig tanga!" Och sen vips, där kom en hunk flygandes och satte på dig som en kanin i maj. NEJ!! NEEJ!! DET FUNKAR INTE SÅ DET DÄR HÅLLER VERKLIGEN INTE!

Finns det seriöst folk som tror att det där stämmer? I såfall suck.

Men dt värsta är ju en liten intervju i tidningen som är med en person kallad Sofia. Sofia är 24 år och bor tillsammans med sin sambo. Och ja, hon säljer sig via nätet. Här är lite utdrag från intervjuen, jag tappade hakan kan jag lova! Och även fast hon säljer sig, så älskar hon tydligen sin sambo, och vill honom absolut inget ont.

"...Varför säljer du sex sofia? Jag är ute efter att tjäna snabba pengar, jag är alltid nervös innan mina jobb, men det släpper efteråt när man har några härliga 1000 lappar i fickan. Just nu håller jag på att spara till en chihuahua..."

SAY WHAT?! En människa som har ett bra förhållande med en älskande pojkvän, en inkomst (utöver sexsäljningen) är beredd att sälja sig, utelämna sin kropp till äckliga gamla gubbar, för att ha råd med en chihuahua?!?!

Är det någon annan än jag som tycker att det här är fullkomligt sick!?

Om det är någon som vill läsa hela intervjun finns den i tidningen SOLO nummer 8 augusti 2006. Om någon har den tidningen hemma...


I´M NOT FOLLOWING // Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback