Jakten på lycka

Nej inte min jävla jakt på lycka, den ommer att vra så jävla evig så att internet och datorer kommer att ha hunnit ruttna bort för all evighet. Nej, jag pratar faktiskt om biofilmen som jag om en timme ska se med lilla Sophie på bio. Oj oj oj dte var lite för länge sedan jag var på bio, jag är sjukt trött ( Jag kan knappt sova med extensions, det gör ONT! ) så dte ska bli chill att kolla på en liten film ;)

Men nu orkar jag inte vänta längre, kom, kom Sophie! Och rädda mig från denna tristess! Kom i din lilla finska bil, med din lilla finska pappa och rädda mig! OH YEAH! Great idea!
" Hon komma, hon komma från fiskepinneland, på vägen på vågen hon komma...Bla, bla"  LOL XD jag är såå tråkig.


I LOVE MOVIES  //krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback