Latsöndag

Igår lämnade min familj mig ensam hemma för att åka till landet. Jag ville inte sitta själv hela kvällen så jag tog hit Al och Krullet och deras pojkvänner. Vi hade det trevligt, trevligt. Jag hade gjort kola på grund av godisbrist, den käkade vi upp rätt snabbt. Och så hittade vi X-rayburkar uppe i vårat plommonträd... Err.

Imorse drog vi ner till centrum för att göra ett tidigt frukostbesök på McDonalds. Det fanns nämligen inte så mycket att äta hemma hos mig, jag tror att de tog med sig det mesta till landet. 
Fatta vilket underbart väder det har varit idag. Jag har suttit ute nerbäddad i mitt täcke och kollat på musikvideos på youtube hela dagen. Sen däckade jag på soffan och sov en aning för länge. Men det var skönt som fan, med tanke på att vi gick upp kvart i sju imorse. :P

Den här låten, Hey There Delilah, upptäckte jag på Sophies ( Krullets kompis, ni vet) blogg. Jag har blivit helt besatt av den nu, den är så fin :')


           

HERE'S TO YOU / Helgonet, jag vet, fantasilös jävel jag är

Kommentarer
Postat av: Junnarp

*Sjunga med*
Hahaha, älskar låten! ;D <3

2007-04-04 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback