Min pojkvän och hans kamera levde lyckliga i alla sina dagar.

Jag ska måla upp ett litet snearium för er. Jag har just suttit påett tåg i 6 timmar med ett dampbarn(Dennis) som alltid vill ha uppmärksamhet. Jag satt bredvid en tysk, som försökte lära sitt barn tyska, vilket jag fick glädjen att lyssna på. Aaah! tyskans ljuva toner! NEEEEJ! Det låter som en könsförvirrad gräshoppa som idisslar...eller något sånt.
När vi kommer fram och har packat upp och sånt vill jag bara sova så hör jag en lite irriterande röst, Dennis...

D: Hanna, Hanna jag vill ut och fota nu!
H. Men vafan ditt lilla cpbarn det är 70 minusgrader ute!
D: Men jag vill!!
H.Neeeej!
D: Annars gör jag turbotutte på dig. Pilutta dig.
H: Suck.. Jaja.

Så vi skuttar ut och dte var KALLT! Och nu kom dte värsta jagvar tvungen att var med på bildhevettena också. Men dom blev bra, det kanske beror på att man bara såg min ryggtavla iof :S

Jaja här är resultatet :)

Min pojkvän gillar sin kamera mer än mig, sorgligt :P

Min pojkv?n...



I´M NOT AMBITIOUS //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback