Miss old good times.



sommaren 06



Sommaren 06Det var en bra sommar det, jag pratade just med en tjej som heter Maria från mitt ridläger i sommar, dte var verkligen dagens power! Då fick jag iden att kolla igenom alla bilder därifrån, och jag satt verkligen och skrattade hela tiden, fyfan vilke minnen! Vi hade så jävla roligt!

HAHA på bilden nedan så är dte en snubbe som hette paolo? Haha han var jätteskön, här blir han körd i grävskopan XD Han ser ut som en gräshoppa! Jag lovar att lägga upp flera bilder därifrån snart! Haha jag hittade en bild när vi hade sminkat honomoch satt på honom string, kjol och en bikinitopp XD

Det var riktigt kul det! Och sista dagen när vi väckte alla klockan 4 på morgonen genom att hälla vatten i alals ansikten, skrika shalalalalalala och slå med kastrullock!! HAHA alla var så jäävla sura, nej men seriöst dte var verkligen någonting som jag kommer att minnas resten av livet. Särskillt nu när allting är lite komplicerat.



Miss old good times.

I MISS THIS //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback