Och idag ska jag... Ingenting?



Igår var den första dagen på våran lilla långhelg. Jag lekte med Sophie, eller ja det gick inte så bra först för jag var tvungen att ligga och spy för att jag hade blivit matförgiftad av tacosen i skolan XD Haha ingen annan blev typ det utom jag.
Vi gjorde inget speciellt vi lullade omkring lite ute, för dte va så jävla varmt! Vi gick och hyrde en film (Step up) som var bra faktiskt :)   Och sen på kvällenförsökte vi bryta oss in i ett ödehus som ligger i närheten av mig. Det som jag har skrivit om i mitt andra inlägg eller något i januari. Vi gick först in i källaren, och det var sjukt mycket glas  så sophie lyckades skära upp ett ganska rejält sår i armhålan, ett på tummen och en i handleden XD Jag klarade  mig med lillfingret.
Sen när vi märkte att man inte kunde komma upp till huset ifrån källaren så gick vi ut och bröt upp fönstret. Men såklart fans det en glasskiva till, så vi skärde bort fogarna med en skalpell, men vi behövde fler verktyg för att ta bort rutan och komma in. Så ja vi får avsluta dte där någon annan gång.

Sen gick vi till stenmo och chillade uppe på taket, gjorde ingenting speciellt. Och träffade några i min gamla klass. Det var trevligt. Och  sen  var   Sophie  tvungen att gå hem vid 12 tiden och en snubbe försökte få oss att komma uppoch vara med honom på hans rum. Jag klarar mig, men tack ändå.

Idag ska jag inte göra någonting planerat. Måste städa mitt rum, sälja polkagrisar, lämna tillbaka filmen. Jag kanske leker med Dennis eller Sophie sen.

IT´S ALWAYS HAPPYTIME //Krullet.

Kommentarer
Postat av: HElgonet

JAG HATAR DIG! hur länge har jag inte tjatat på att få gå in det där motherfucking huset och du har sagt nej varje gång?! fy faaan vilken dålig stil.. .XP

Postat av: Hanna

Helgonet: Förlåt.. men det var ljust..första gången sophie o jag gick dit :P Och sne..ja då var vi så nära så då fick man fett mycket adrenalin.

2007-04-28 @ 17:23:26
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback