Påsklov OH YEAH!!

 Ikväll, eller inatt kanske jag ska säga, i alla fall, jag åker till Storlien idag med lillebror och far. Tåget går 23.55, och vi har en liggagn att dela med tre främlingar. YES! -.-' Jag hatar att sova i tåg! Så jävla obekvämt. Min rygg kommer att gå av i protest! Jaja, jag får ta med mig min egen kudde. För kuddarna man får på tåget är ju pinsamma! Vet inte ens om jag vågar kalla dem kuddar. Ja, oj, oj, oj...   Vad har det blivit av våran värld?

Hur som helst, jag ska se i fall jag hittar något internetcafé, det på hotellet är snuskigt dyrt och jag är snuskigt fattig. Men annars så kommer jag inte att blogga på ungefär fem dagar. Ni får ha det så gött, nu ska jag gå och beställa pizza! ^^              
                 pizza

SNOWBOARD AND SNOWBOOTS / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att man är mätt ;) haha

Postat av: Sanna

gött med pizza :)

2007-04-01 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback