Sitta som en smäck, det är frågan

Nu ska jag vara sådär hipp och blogga om mode, eller ja, kläder. Det behövs verkligen inte, världen kryllar av allt för många mode- och stilbloggar. Men jag har total idétorka och tyckte att bloggen behövde uppdateras lite. Dessutom hade jag lust att pilla lite med photoshop. Så, här ett litet kollage (Oj, oj, oj, ännu mer hippt!) med Cheap Monday jeans. Ett par nya sådana skulle inte vara helt fel. Ja, jag går på budgetvarianten inom jeans, fyrahundra kronor är ett alldeles rimligt pris enligt min plånbok. De Cheap Mondayjeans jag redan äger utgör ungefär en tredjedel av byxorna i min garderob. Nu har jag inte så många brallor att skryta med heller, men i alla fall. 
Jag tycker egentligen inte om stuprörsjeans. Eller jo, det är fint på andra, men det är något fel med mitt arsle, det ser aldrig bra ut i jeans! Problemet är att jag har en liten rumpa och små höfter, och stora vader (Muskler, hell yeah) Om jag hittar ett par stuprör som sitter bra i rumpan så får jag de knappt över vaderna. Eller så är de för korta. Så om jag ska få på mig brallorna över huvud taget så får jag ta ett par som sitter lite löst där bak. Det finns säkert ett par jeans där ute som sitter som en smäck runt min bakdel och resten av mina ben, men jag har inte hittat dem än. Och jag har inte tid att leta efter dem, och säkert inte råd att köpa dem. Jag har råd med Cheap Monday. Och billiga Dividedbrallor från H&M. Det är mycket enklare med baggyjeans. Jag älskar baggyjeans. Bekvämt och bra. Man slipper leta och fixa med den perfekta passformen, det är bara att ta ett par som är så stora som möjligt, utan att de skrynklar sig under skärpet. Smidigt, people, SMIDIGT!

Här är i alla fall jeansen jag vill ha, även om de skulle göra så att det ser ut som att jag har skitit på mig. 

   Cheap mondays


Har ni sett de här Cheap Mondayjeansen? De får mig att garva på mig!! X] Modellen till vänster där kan ju  i n t e vara  bekväm. Vem fan går omkring med byxorna precis under brösten?? Fast de kanske är bra när man sitter ner. Tajta byxor har som känt en förmåga att blotta halva ens arsle. 
Baggymodellen till höger... Alltså, ja, varför inte? Det skulle se helt okej ut, fast ändå skevt. Vanliga baggyjeans visar ju underkläder och hela skiten. Här har vi en variant för de som inte vill visa trosorna för hela världen. Mamma skulle bli glad om jag hade sånna. Haha, hon suckar och säger "Dra opp byxerna!" Då brukar jag dra ner dem lite till...

        Skevt

BUY ME CLOTHES / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback