SL kan knulla min röv!

SL kan knulla min r?

Det var en annan bloggares inlägg som fick mig att bubbla upp mig av hat mot SL! Jag skojjar inte vad fan i helvette är deras jävla problem? Tänker dom med rövhålet eller inte alls? Min lärare som bor i samma område som mig berättade om när dom hade klagat till SL för att det går bara en busslinje till Fullersta och den gick bara 1 gång i timmen. Så dom ringde och det lät såhär:

L= lärare   SL=Ja är SL helt enkelt ;)


L: Ja hej, vi undrade bara hur ni hade tänkt att vi skulle kunna ta oss in till Huddinge station eftersom dte bara går en buss 1 gång i timmen och den kommer ungefär en tredjdel utav gångerna.

SL: Ja men vi prioriterar våra bussar. I fullersta bor det endast höginkomst intagare så dom har råd att ha en massa bilar och köra överallt.

L: Jasså det säger du?! Men hur ska våra barn komma till skolan då?

SL: Ja men föräldrarna är höginkomstintagare så deras barn kan åka taxi.

SAY WHAT`?!

Dummaste jävla bullshiten jag har hört i hela mitt jävla liv. Men klagomålen fungerade iallafll nu går den 2 ggr i timmen! Vilken sensation! Men nu kommer dne ungefär en femtedel utav gångerna.

Och jag läste i tidningen häromdagen att SL ställer in all pendeltågtrafik in till T-centralen från och med långfredagen, påsken ut. " För att ingen åker tåg på påsken" Jasså...Det säger du...
Så nu gott folk får man åka pendeln till Söder, gå till Mariatorget och ta tunnelbanan därifrån. Suck.

Någon annan som hatar SL?!

I  HATE SL!  //Krullet

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAH ;) Jag bor i Fullersta, i Huddinge .. mina föräldrar skulle inte betala taxi för mig. Jag fick betala mitt eget busskort när jag tappade bort det andra.
Så, SL: Inga dumma bortförklaringar här inte!

Postat av: lillllllllllllll

HATAR SL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-11 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback