Träningsvärk!!!

Ja, kära vänner... Jag kan inte röra mig. Det gör ont på fram- och baksidan av låren, det gör ont i armarna, det gör ont i ryggen, det gör ont emellan skulderbladen, det gör ont i magen, det gör ont i nacken och det gör ont i arslet. Jag kunde knappt ta mig upp för trappan imorse.

Vi hade vikarie igår på dansen. Oj, oj, oj. Hon var som en slavdrivare, nästan i alla fall. Hon körde hundra år styrka, massa konstiga hopp och grejer, och madonnamoves och shit. Hon tyckte också väldigt mycket om plankan. 
När vi var klara med styrkan skulle vi gå på diagonalen. Men då hade jag ingen kraft kvar i benen över huvud taget. "Nu ska vi göra frances och triplets!"
HAHAHAHA! Jaså, det trodde du? Jävla häststeg och hopp fyra meter upp i luften, det tror du att jag ska kunna göra? Nu? Vi säger såhär, om jag går lite långsamt över golvet istället, det blir väl bra? Ja? 

Det jobbiga är att jag har dans igen om lite mer än en timme. Jag kommer inte kunna röra mig!! Jag hoppas att alla andra är lika stela som jag, då behöver jag kanske inte skämmas så mycket.. :P

I CAN'T MOVE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hette vikarien? säkert någon från min skola


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback