yippey!

yippey!

Jag bara ääälskar Paris Hilton! Hon är så snygg och begåvad! Hon är så otroligt intelligent, och hennes sexvideo var ett jättesmart sätt att få publicitet på! Jag menar kolla på henne, hon bara skriker smarthet.

NEJ! Jag tycker INTE, INTE om Paris Hilton världens mest överreklamerade kändis. Hon är korkad och det intrycket förstärks genom när hon går runt och spelar ännu dummare i hennes lilla "simple life" och utbrister i varje mening "That´s hot! " Med sin lilla mystiska röst.

Men det är inte Paris jag ska tracka nu, dte är hennes hund, råtta...pygme varelse bvafan dte nu är. Nej snarare trenden med det här, att man går runt med en liten råtta till hund som en handväska. Vafan stoppar dom upp plånboken i arslet på hundjäveln eller? Och snenär dom behöver plånboken ger dom hundhelvette laxermedel och hoppas att dne skiter ett lass fort som fan?

Inte så smart, inte så praktiskt verkligen INTE hygieniskt.

DRIVING ME CRAZY //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med dig!
Fan jag trodde att du menade allvar med dom första tre raderna. Phuu! XD

2007-04-29 @ 22:32:55
Postat av: Hanna

Elin: :O Vad tror du om mig Elin?! usch usch nevah evaaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback