Älska sthlm






Igår kom jg då hem från Italien, vi var på ett ställe som hette Calabrien. Det var helt okej, bortsett från att det suger getballe att vara på semester med familjen. Tyvärr var dte ett ställe som inte hade blivit besökt av engelsktalande turister förens två år tillbaka. Så guiden berättade glatt på väg till hotellet att ingen pratade engelska där. Hallelulja!
"Men ni kan ju alltid tala tecken språk" sa hon lite käckt. Som tur va åkte vi med en familj som är kompisar till oss och mamman har bott i Rom i ett år så hon kunde Italienska annars skulle det vart lite jobbigt.

Jag tappade typ alla mina extensions i Italien och dom två små hårslingorna som återstod var multislitna dreadlocks. Så jag skuttade till stan idag och köpte medel och tog bort resten. Ska sätta in nya nån gång i veckan.
Men jag köpte en jätefin jacka från wezc som jag är jättenöjd med halva priset så den kostade bara 500 :D

Skitskönt att vara tillbaka i Sverige faktiskt inte så jävla islerat som dte där stället vi bodde på i Italien dte var som en jävla bunker.
Sommar = mössa

I LOVE STHLM //Krullet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback