Back in buisness!

Det känns helt fel att vara tillbaks i skolan igen. Det är som att jag verkligen inte hör hemma där, över huvud taget. Jag blir trött bara jag tänker på höstterminen och hur mycket jag kommer att ha å göra igen. Nu har jag ju vant mig vid att vara helt ledig varje dag och sova till klockan ett och inte göra någonting alls hela tiden. Så helt plötsligt kastas jag skoningslöst in i vardagen igen. Och det är bara fel, fel, fel. Visst, jag har förberett mig själv i flera veckor för vad som ska komma, allt plugg, alla projekt, dansen, jobbet, träningen, gitarren, så det inte ska komma som en chock att jag helt plötsligt inte har någon fritid kvar. Men ändå! 
Usch, helvete vad det suger! Inte bara att vara tillbaks i skolan, utan att vara tillbaks i verkligheten. En verklighet full med stress och ansvar. Jag har redan ont i magen. 

Dessutom är vårat schema precis lika dåligt som det vi hade förra året. Vi lyckas på något sätt alltid få det värsta schemat av alla. Vi slutar dessutom 16.00 på tisdagar och torsdagar och på torsdagar har jag dans klockan 17.00 inne på söder. Lite hetsigt kanske, men det blir säkert bra. Jag klarar mig alltid. :]

MAKES ME SICK / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback