Dansar iväg...

Det är så fantastiskt hur intressanta och roliga skoldagarna har blivit helt plötsligt! Igår till exempel, kände vi oss så uppslukade av vårt skolarbete att vi började tävla i vem som kunde hålla andan längst!! For your information så var det inte jag, jag klarade bara 39 sekunder komma nånting. But that's how fun it gets, fellows...

Hade min första streetklass på Danscenter igår. Danscenter är mitt nya favvoplace, om det fortfarande är någon korkad jävel där ute som inte har fattat det än. Det var i alla fall grrrymt! ^^ Jag vet att jag sög hängballe för street är ju inte riktigt min stil (än) men det var så jävla roligt, och läraren, Daniel, var fett skön! Och jag kände faktiskt fram mot slutet av lektionen hur min showjazzstelhet släppte lite, så jag kanske faktiskt lyckas bli halvbra på street så där vid jul eller nåt. Just nu är jag väääldigt glad över att vi tar nybörjarklasser, för då suger nästan alla lika mycket som jag. Imorgon har vi (Jenny och jag) vår första showjazzklass. Där är jag lite mer nervös eftersom vi går i en fortsättningsgrupp och de andra kanske är sjukt mycket grymmare än vi. Men vi slutade ju i alla fall hos Sara för att det var för lätt så lite utmaningar får man leva med. Eller ja, det var ju faktiskt det som var meningen. Men jag är nervös i alla fall! :P

SHOW SOME MOVES / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback