Det här är inte bra

Yikes vad allting drar igång snabbt. Vi har liksom redan fått spanska glosor. Hur kul kan det bli? Det blir det inte!
Jag vill bara sova... sova sova sooooova. Jag vet att jag är grym på många saker men sova är nog det jag gör bäst.

Och så är jag lite ledsen i ögat för allt annat är också dåligt. Nästan i alla fall. Jag är helt pank, till exempel. Men Hanna och tjatar så jävla mycket om hur lite pengar vi har hela tiden så det har ni säkert fattat nu. Men ändå! På grund av det missar jag Cullbergbaletten i Vitabergsparken på lördag för att jag måste jobba!

Ingen förstår hur dåligt jag mår. Ingen förstår min orooo...
Åh, Zazo, ta något med lite mer fart i

Oh, jag vet! Jag ska kolla lite på Lejonkungen så blir jag nog glad igen! Jag älskar den filmen...

LIFE SUCKS AGAIN / Helgonet


Kommentarer
Postat av: Nadjuff

sötnos! Allt ska ordna sig skaru se! ;D

2007-08-25 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback