jag är för gammal för sånt här.




Jag fick en seriös chock när Dennis skickade ett litet halvhjärtat sms med texten "jag är på väg till elverket nu!"
Jag fick nästan en hjärtattack jag trodde att några fjortismänniskor hade infekterat honom eller något sånt! Dennis - Elverket...Det funkar inte! En skräckslagen Hanna spelade även upp dom troliga senariona i sitt lilla huvud.
scenario 1: Elverket packat med ungefär 3000 fjortisbrudar som pushar upp sina bröst till max i allas ansikten, porrdansar och hoppar på och hånglar upp första bästa kille dom ser. Lilla hjälplösa Dennis är ett lovligt byte.
Scenario 2: Någon lyckas supa ner honom totalt och sen är han ett ännu lättare byte.
scenario 3: (mest troligt) att han helt enkelt kvävs av all hårsprej och avlider...


Jag vill öven meddela något högst orelevant: Jag har träningsvärk efter att ha sprungit 50 meter... Hallelulja!


JESUS IM OLD //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback