Lostfreak

                      161419-133
Jag har aldrig varit en Lostperson. Eller alltså, inte för att jag inte har gillat Lost (Och kollat på OC istället),  jag har bara inte kollat på det. Och Lost verkar ju vara en sån här serie att om man inte kollar på den från början så fattar man ingenting, det är i alla fall vad folk har sagt till mig. Så ja, jag har helt enkelt inte kollat på Lost, till allas förvåning...

Men så fick jag låna första sesöngen av Nadja härom dagen. Och SHIT vad Lost är bra! Helt fantastiskt bra! Och nu är jag fast. Jag har inte kunnat slita mig en sekund och när det var dags att byta skiva höll jag på ett kasta datorn i golvet (jag vet inte, men jag kollar hellre på laptopen än på platteven :P) Jag kollade klart igår kväll, och för att stilla min förtvivlan över att det var slut satt jag och kollade på extramaterialet typ forever. Men nu är det helt slut och jag håller på att blir GALEN! Jag vill se andra säsongen nu. NU, NU, NU!!!

Och min underbara Jenny är så snäll. Hon har Lost Season 2 och hennes syrra skulle egentligen låna den idag. Men Jenny sa att hon kunde fixa så att hon skulle låna den om en vecka istället! Så jag ska skutta och hämta den snart. Idag blir det meeera Lost! :D Yes, yes, yes! <3 Å jag är så glad! 

I AM LOST / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Gah! Jag vill se! :O
Måste se på looooost!

2007-08-03 @ 12:04:56
Postat av: Anonym

jaa... men jag har din box haha ;P

Postat av: Jenny

aww, klart jag är snäll. Ung08 nu på onsdag, Voice den 18e. DU HÄNKAR! Annars blire inge roligt. <3

2007-08-06 @ 19:37:40
URL: http://adjektiv.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vill inte alltid komma och behöva säga vad var dte jag sa, men...Vad var dte jag sa hela tiden din lilla slyna?!!? Jag sa ju att dt var genialiskt!!

2007-08-07 @ 21:26:00
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Saga

Ja! Ja!!! genialiskt är precis vad det är!

2007-08-08 @ 19:51:49
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback