Min balklänning

Jag har kommit på vilken tur det är att Krullet & Helgonet inte är en modeblogg. För alla modebloggare skriver om sina dagliga inköp av kläder och skor och accessoarer, jag köper nästan aldrig kläder och sånt shit för mina pengar. Visst jag skulle kunna visa er "Dagens Outfit" men ni skulle somna av tristess. 
Anyways, jag ska sy en balklänning i slöjden i år och då skulle jag ju faktiskt kunna visa er hur jag hade tnkt att den skulle se ut. Nu har jag inte hittat en bild som ser precis ut som klänningen i mitt huvud gör med det här är så när jag kan komma.
 
                               161419-136
     Fast inte fullt så lång, inte fullt så rosa och inte fullt mycket spets och tyll. Men lite.

THE PROM NIGHT / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

varför kan inte vår goddamn skola också ha en bal? XO
okej jag vet att det skulle vara feeeett trist med bara två nior och sådär men ändå, jag vill också skutta omkring i söta balklänningar med mina polare precis som alla andra nio flickor.:O
angående min blogg design så har jag inte så mycket ideér, är rätt säker på att du kan komma på något betydligt snyggare än vad jag har nu.:P Men någon lixom coolt men ändå rätt enklet. :)

2007-09-02 @ 12:00:00
Postat av: Jenny

Oh my God vilken fin klänning! Jag vill ju också ha bal.. Lärarna säger typ: Ja, men då får ni välja mellan klassresa och bal!
Ändå blir inget av alternativen av så fuck that shit vi ska åka någonstans allaihopa i klassen i sommar utan skolan. Nog om min skitskola. Fin klänning än en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback