Planering

Nu en snabb lista på vad jag ska göra till nästa vecka (mest för att jag ska komma ihåg det själv. har tappat bort min minialmenacka) :

1. Skriva en uppsats om varför vissa träd och buskar har en röd bladfärg.
2. Öva spanskaglosor.
3. Läsa nån goddamn engelsk text.
4. Öva in en låt som vi ska sjunga på mammas 50årsfest.
5. Öva in en annan låt till mammas 50årsfest, fast på gitarr.
6. Skicka iväg en mobil till typ Göteborg som min kompis glömde här när hon var och hälsade på.
7. Leta reda på en biblioteksbok som jag nog tyvärr har slarvat bort.

Det var säker något mer också, men det kommer jag inte ihåg just nu. Nu ska jag iväg och tjäna lite pengar. Yes, i am a whore. 

YOU GOTTA WORK / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback