Älskade vinterkräksjuka

                          161419-157

Hej små vänner. Ja, ja det är korrekt, jag är sjuk. Igen. Som vanligt när jag som minst har tid med det. Detta är min sista vecka i skolan innan jag och familjen drar till Asien i 40 dagar. Detta är min sista chans att bevisa för mina lärare att jag är värd MVG i vartenda jävla ämne. Jag borde vara i skolan och ge järnet. Men eftersom jag inte har tre veckor på mig att bevisa att jag kan nå de höga betygen, som alla andra, utan bara en. Ja, men då är det väl klart att jag ska gå och bli magsjuk. Är inte det typiskt min tur?

I'M NOT SURPRISED / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Al.

Åhh! Jag är jätte paranoid att du ska ah smittat mig:P jag vill inte bli sjuk, jag blir bara så patetisk och värdelös! Usch..
Öhh, Min kära lilla far vet inte vart marilyn manson biljetterna är.. Jag tror inte att han äns har hämtat dom, så de e ju bra...jag förklarar allt när du kommer tbx till skolan! :)
KOM TILL SKOLAN KVINNA!! JAG HAR FETT TRÅKIGT!! :P

2007-12-04 @ 19:15:52
Postat av: Saga

Oh noo,
jag behöver typ mina pengar, typ ganska väldigt mycket typ. Och jag kommer tillbaks imorgon tror jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback