Annandag jul


Jaha, Julen var över förvånansvärt snabbt, jag hann knappt reagera innan den var över. Imorgon ska jag ut i mellandagshysterin och shoppa, jag har rensat min garderob och upptäckt att jag inte har några kläder. Jag ska köpa tröjjor, skor, vantar, smink, extensions, underkläder och så ska jag byta min Adidasjacka.
Lite panik över att allt ska vara slut, mina små dvärgstorlekar är ju dom som försvinner först :( Men det äör nog ingen risk rean har bara pågått en dag än så länge :P

Jaja, på Juldagen tog jag dte lungt, satt bara hemma och degade. Idag har jag varit runt och letat efter Guitarhero III som är slut i hela fucking Stockholm... Jävla skit jag som skulle smygträna innan Dennis kom hem! Attans :P
Sen på eftermiddagen åkte jag hem till sara och hjälpte henne med hennes ipod, känns bra att vara den tekniska för en gångs skull! Sen bakade vi chokladbollar, men vi orkade inte rulla den så vi åt dne med sked... Hehe tjockt.

Men imorgon ska jag in me Al till stan förhoppningsvis för som serious shopping :D

I LOVE SHOPPING //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback