äntligen lov!


Idag var dte avslutning där vi fick se på... eeh mindre begåvade sångfåglar som glatt ställde sig och sjöng på scen. Jag blev faktiskt rätt nöjd med mina betyg, vill höja mig i So, spanska och bild till nästa år, eller ska snarare. det är inte dt att jga inte kommer in på ett gymnasie med dom här betygen men dte är mest för att bevisa för mig själv att jag kan.

Betyg

Bild VG
Engelska MVG
hemkunskap MVG
Idrott MVG
Matematik MVG
Spanska VG
Musik VG
Biologi MVG
Fysik MVG
Kemi MVG
Geografi VG
Samhällskunskap VG
HIstoria VG
Religon VG
Slöjd VG
Svenska MVG
Teknik MVG

hmm... vissa tycker förmodligen att dte är jättebra betyg, men jag är inte helt nöjd, jag vet jag har för höga krav på mig själv!
Idag lekte jag först med Lovina efter skolan, sen mötte vi hela gänget, sara, Ella, Izza, miriam och Sanna och så drog vi in till stan för att köpa lite saker, cencurerat tills imorgon ;)
Imorrn ska jag leka med alla också, på lördag hoppas jag kunna vara med Sophie, dte var länge sen. <3 Sen har jag inte så mycket mer planerat, julafton hos farmor och farfar= MAT x20000  :D
Nyår vet jag inte vart jag ska vara, men jag tror inte jag får gå på fest :( efter nyår ska jag kanske upp til kussarna en vecka :D

god jul.

LOOOOOVE CHRISTMAS HOLIDAY //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla prestationsgnu, de dar betygen ar ju skitbra! :) janne mailade mina betyg till ann, jag ar feeetnojd :D

2007-12-21 @ 04:15:10
Postat av: Hanna

Haha! Agneta pratade om dig på storsamlingen xD Hon stog och skröt om dig och babblade på om att du var den bästa eleven hon någonsin haft, och att du har mvg i alla ämnen ^^,
Agneta löööves you ;)

Postat av: Saga

jag fick veta det alldeles nyss av min granne. herregud. det var val javligt onodigt. alla hatar ju mig tillrackligt mycket for mina betyg ando, utan att vor rektor ska sto och beratta for alla... oooh. jag ar glad att jag inte var dar.

2007-12-21 @ 16:00:43
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback