dagens



Idag har jag köpt lite kläder, som jag är sjukt nöjd med :) Jag har köpt en tjocktröja från HM, helt svart, en t-shirt från skank, en sjal från Skank med stereos på och en röd/ blå skjorta från Carlings. Det var meningen att jag skulle köpa skor också men jag pallade inte, jag blev helt fucking hjärndöd av att shoppa >.<

Imorgon kommer jag inte kunna göra någonting, min mormor och morfar kommer hit, yey! NOT, men jag hoppas att jag får pengar för jag måste spara till Åre... Nu har mina kära föräldrar meddelat att dom tänker åka upp vecka 8 så jag och Dennis vet inte riktigt vad vi ska hitta på för alla andra veckor i våran lägenhet är bokade. Jag och älskling som hade tänkt vara uppe en hel vecka själva och chilla :(

Har inte så jävla mycket mer kul att meddela, jag har redan börjat deppa inför skolstarten...

I WANNA SKII //Krullet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback