Där kom ni på mig!


Attans, avslöjad! Jag som har gått så länge och kopierat en människas stil så otroligt länge, jag trodde inte att någon märkte, men nu fan blev jag påkommen!
Jag har gått och iaktagit en människa noggrant, såfort den människan köpte något så var jag tvungen att köpa exakt samma sak! Såfort den människan klippte sig så var jag tvungen att göra PRECIS samma sak. Såfort den människan sa någonting var jag tvungen att säga och tycka samma sak. Jag antar att det är därför att jag är helt totalt fruktansvärt besatt av den här personen! Jag vill verkligen vara som henne! Därför gör jag mitt yttersta varje dag för att komma ett steg närmare i min förvandling. Jag trodde att ingen märkte, jag hade vidtagit så många säkerhetsåtgärder, men min plan brast.
Det här har nog att göra med att jag inte har något självförtroende eller självrespekt överhuvudtaget, jag är så obekväm i den jag är att jag helt enkelt måste fly in i rollen som någon annan. Det är så det måste vara?

Eller är det så att personen i fråga själv saknar självförtroende, och såfort någon köper en likadan tröja som hon har (vilket även 30000 andra personer i sverige har) genast tar detta som ett personligt påhopp. Hon är så svag i sig själv att hon alltid måste se bäst ut, alltid vara bäst. Och om någon gör något som liknar "hennes personliga stil" så bryter hon ihop totalt, vad skulle hända om hon blev som alla andra?

Vad tror ni? ;)

GIVE ME A BREAK //Krullet.

Kommentarer
Postat av: al

heheh kul :P
som om hon har egen "personlig stil" :)
Liksom det finns ju ganska många som ser precis likadanna ut :P aja det är ju kul att hon tror att hon är en liten stilgud :) hahha
:)

2007-12-29 @ 17:05:57
Postat av: Anonym

vem..?! :o

Postat av: Anonym

vem..?! :o

2007-12-31 @ 09:35:23
URL: http://thelgonet.blogg.se
Postat av: saga

nevermind kommentaren ovan, jag fattar.

2007-12-31 @ 09:50:51
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback