God Jul!


Nu är jag här i Åkerberga med pappas sida av släkten, den lite mer civilicerade delen ;) Julafton började jättebra, tog en rejälsovmorgon och gick sen ner för julklappsutdelning. Jag fick i stort sett allt som jag hade önskat mig så dte var skitnice :D Jag fick en Adidasjacka, en Burtonresväska ( med tillhörande shopping, man måste ju fylla ut den med något :P ), en väckarklocka ( en sån här som avger ljus istället för att låta förjävligt), Guitar hero III (tillsammans med min brorsa), smink, vantar.... Det var nog allt som jag kom på nu, jag kanske har glömt något whatever, men jag är iaf jättenöjd dte ända som jag inte fick var min Replayväska men den ska jag nog köpa i mellandagarna :D
Ikväll får man väll julklappar av släkten, antar att dte bara är pengar, men jag klagar inte, på mellandagsrean ska det bli som serious shopping :D:D

GOD JUL ALLIHOPA :D

I LOVE PRESENTS //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback