halleulja...


hmm... Idag tog jag sovmorgon för jag pallade inte vara med på fucking lucia för jag tycker att dte är totalt meningslöst och jag förstår inte varför jag ska gå upp tidigt på morgonen för att stå utomhus och sjunga?! Det låter inte alls så logiskt i mina öron.

Sen efter skolan var jag tvungen att köpa julmust och choklad ( jag är vinterdeprimerad), men dte resulterade endast i dåligt samvete och illamående, jag kunde se fettet från chokladen glida ner i min strupe genom min kropp och ner till mina lår. Jag såg dom växa seriöst, då ville jag inte ha mer....

Vi skulle ta något familjefoto idag med hela släkten i Täby, men mamma blev inlagd på sjukhuset idag igen så, dte blir väll en annan gång antar jag... Ska åka och kolla till henne snart hade jag tänkt.

Om två veckor åker Dennis till Thailnad i tre veckor, jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vem jag ska umgås med hela lovet och jag vet inte vart jag ska kunna fly någon stans, dte låter säkert fjolligt men Dennis är min bästa vän, det bästa jag har och någonsin kommer att ha, och klara mig utan honom i tre veckor när läget är såhär kommer suga. hårt.... Men det är ju kul ändå...

Skolan går åt helvette, finner den inte givande överhuvudtaget, jag orkar inte kämpa för mina betyg längre, jag orkar inte gå upp på morgonen och jag orkar inte gå på lektionerna. Snart lägger jag mig ner och knarkar och dör, jag är så jävla sick and tired.

SICK AND TIRED //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback