Hejdå, typ


Om fyra timmar ungefär åker vi iväg till Arlanda, och sen bär det av till Thailand (vi mellanlandar i Helsingfors) och sen åker vi till Kambodja redan på måndag, om det går som planerat. Faan, vad härligt! Om ett dygn är jag på andra sidan jorden och där är det varmt! Jag slipper en och en halv månad av vintern i år, det är nästan det bästa med den här resan. Många verkar dock tro att jag kommer att komma hem och vara helt rosa bara för att jag inte har några pigment och inte kan bli brun. Hallå? Det finns solkräm! Det finns skugga och heltäckande kläder! Vi lever på 2000-talet och jag har inte haft pigment i hela mitt liv. Jag är ju för fan proffs på att undvika att grillas. Så är det!

Hur som helst, jag tänkte bara säga hejdå en sista gång innan jag åker. Förlåt för att jag tjatar hela tiden, men jag har inte varit utanför norden på två år. Samt att jag har  lite separationsångest, jag fortfarande ledsen i ögat för att jag inte hann krama precis alla hejdå i skolan idag. Men jag kramar er hejdå nu, inne i mitt huvud. Kan ni känna? Nej, det kan ni inte. Men det är tanken som räknas, eller hur? Ha. Ha. Ha.

Åh!! Jag måste bara få ge rum för lite glädjerus här nu... Förutom att jag ska till Asien snart så har jag idag fått reda på två grejer som kommer att (med 95% säkerhet) inträffa sen nästa år någon gång. Och de är så sjukt bra och jag blir så äckligt glad av dem så det är inte sant. YEY! Lycka. Men jag har lärt mig att man inte ska ta ut såntdär i förväg ifall det inte blir av och då blir man så ledsen och bla, bla, bla. Men om....om... Då blir jag en glad räka!

Aja. Skulle bara säga hejdå, var det ja. Lär blogga från Asien också, men ja, ja. Ajö.

LOVE YOU GUYS / Helgonet





Kommentarer
Postat av: Martina

Hej då!!!! =) bada lite åt mig, va?

Postat av: Hanna

jahapp, då har den första personen lämnat mig för Thailnad :P Det känns bra inte, shoppa lite åt mig också, ha det så skönt i Thailand din lilla räka :D

2007-12-08 @ 11:58:32
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Nadja

Du är så ond som tjatar om asien h e l a
t i d e n.
Men jag kan förstå dig! Skriv snart! :D

2007-12-11 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback