Lucia



Jag hatar Lucia det är en meningslös jävla fittradition som jag vill köra upp hårt i någons rövhål. Förlåt men jag är lite upprörd att man var tvungen att vara i skolan klockan 7 på morgonen, dte är fanimej omänskligt! Och sne ska vi vara kvar och städa efteråt!?! Fuck heller! Jag har afn inte valt att vara där och jag har inte valt att gå med i deras idiotiska luciatåg, vi har fan städare som har som jobb att städa, men icke....

Imorgon orkar jag inte gå till skolan, kommer inte vara där så mycket nu innan lovet. Betygen är satta och vi gör inget meningsfullt på lektionerna ändå. Mamma tycker att jag har varit duktig och kämpat med betygen så hon tycker att det är ganska lungt att jag tar det lungt nu på slutet. Jag är så skoltrött, jag behöver verkligen en paus. Men jag måste såklart hämta upp mig på vårterminen, men dte löser sig alltid.

Jag, Dennis och Dogge klippte oss på C-lipper idag, ja alla tre :P Min friösör är så snäll, jag fick ett vax, som jag ville ha helt gratis <3 :D

nej nu pallar jag inte snacka skit längre :)

CAN´T TAKE IT //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback