mellandagshysteri


Idag var jag i stan med Al, dte var trevligt, orkade dock inte gå i alla affärer och leta noggrant för jag fick panik av alla shoppinggalna fjortisar. Folk står seriöst och köar tidigt på morgonen för att komma först in, palla? mallandagsrean är lite överdriven, folk knuffas och skriker och tar till alla medel för att hinna fram till just den tröjjan först. För dte skulle ju vara världens undergång om den tog slut... Jag köpte iaf hår, concealer, läppglans, underkläder och vantar. Och så bytte jag min adidasjacka, nu har jag en svart/vit i killmodell, i loove it.
Resterande shopping måste väll antagligen ske imorgon, eftersom jag inte vill missa rean helt totalt, det är ju bäst att passa på när mamma och pappa äntligen är lite generösa. Jag försöker hitta någon som kan följa med mig men alla är på någon fucking ridkurs, eller sjuka eller i fucking thailand... Blääk på er äckliga människor.
Jag försöker desperat få tag på Martina den sjuka svaga jäveln men den lilla horan vill inte svara, snart tar jag i med hårdhandskarna... Så om du mot förmodan läser dte här Martina så vill jag bara säga: HORA DU SKA SHOPPA MED MIG OM JAG SÅ SKA BÄRA DIG RUNT HELA STADEN OCH TORKA DIN SNORIGA NÄSA!! Host... Jag vill inte missa rean.


GIVE ME SALE //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Al

är det rea imorron också? :) har mera pengar nu !! :):P

2007-12-28 @ 20:36:59
Postat av: Anonym

haha härmar inte du någon exakt? jag tror du har en kompis som också har en svart och vit adidas tröja i killmodell haha get your own stuff

2007-12-28 @ 23:01:26
Postat av: Hanna

Jag tror inte att jag är den enda människan som har en svart/vit Adidaströja? Get your own life.

Postat av: Anonym

hahahah de e inte direkt bara de du härmar, du kopierar ju allt hahahaha ingen egen stil

2007-12-28 @ 23:36:12
Postat av: Hanna

Det är ju tråkigt att du skäms över dina åsikter och över dig själv så att du känner dig tvingad skriva anonyma kommentarer.

2007-12-28 @ 23:45:19
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Anonym

själv tycker jag de e tråkigt att du inte har några egna ideér utan måste härma andra med precis allting, men trots allt lyckas du inte speciellt bra eftersom den du härmar gör allt så sjukt mycket snyggare och på dig ser det helt förjävligt ut du borde verkligen hitta en egen stil

2007-12-29 @ 00:14:43
Postat av: Anonym

själv tycker jag de e tråkigt att du inte har några egna ideér utan måste härma andra med precis allting, men trots allt lyckas du inte speciellt bra eftersom den du härmar gör allt så sjukt mycket snyggare och på dig ser det helt förjävligt ut du borde verkligen hitta en egen stil

2007-12-29 @ 00:16:38
Postat av: Alice

haha skevt.. det är igen som kan ÄGA en stil.. :P Ni som tror att hanna snor en annans stil kanske ska tänka på att den personen självklart har snott den från någon annan. Och snott kanske är fel ord.. Om man ser en tröja som man tycker om så köper man den, även fast en liten äcklig fjortis har en likadan.. Så ta inte åt er äran när man köper en massproducerad tröja som finns i alla affärer och allas garderober.Det är fan en snygg tröja god damn it! Sen den hära anonym grejjen.. asså alla vet ju redan vem det är, eller hur?:P Hahah Aja JAG vågar iallfall skriva mitt namn! kolla där upp! Alice står det:) :P hehe Suckers!

2007-12-29 @ 15:16:46
Postat av: Anonym

hahahaha vilket jävla pucko ''alice'' e hahahah
din kompis hanna kopierar allt, allt, allt de handlar inte om en enstaka tröja hahaha vilken jävla idiot hahahaha o ''alice'' vem ere då som skriver de här kommentarerna haha säg de du fjortishora hahahaha

2007-12-30 @ 17:45:17
Postat av: Saga

om du nu, anonyma javel, vem du an ar, tycker att det ar so fruktansvart hemskt att hanna har kopt en precis likadan troja som nogon annan och po so satt kopierar hela dennes stil fast gor det sjuuuukt mycket samre, varfor lagger du do ner tid po att tracka ner hanna istallet for att skutta ivag och beundra den har andra manniskan, som du ju verkar avguda so himla mycket? varfor ar du ens inne po vor blogg om hanna nu ser so forjavlig ut?
personligen tycker jag synd om dig som inte kan hitta po nogot mer konstruktivt att gora an att sitta och forolampa nogon, ANONYMT, po INTERNET! gosh, jag tror att det ar det mest patetiska jag vet, faktiskt...

2007-12-31 @ 09:48:31
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahha fortfarande de handlar om varenda jävla plagg som din polare hanna har köpt hahah

2008-01-01 @ 22:53:25
Postat av: Elin

Att du är anonym är ju också jävligt roligt :) Kul att du inte ens kan stå för dina sketna små åsikter. Och att du ens kommer på tanken att kalla Alice "fjortishora" är bara patetiskt. Eftersom du verkar grymt oallmänbildad tänker jag nu ge dig en lektion i vad ordet "hora" egentligen betyder. En hora är en man eller kvinna som olagligt säljer sex. Alice är värkligen ingen hora och tvärtimot fjortis. Men det kan ju förstås inte du veta. Du känner ju henne inte och värkar inte ha sätt henne heller.. Sen undrar jag varför du stör dig på att Hanna "kopierar" någon ANNANS stil? Det angår väl egentligen inte dig eller hur? Bara undrar :)

2008-01-05 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback